BULETINUL INFORMAŢIILOR DE INTERES PUBLIC, COMUNICATE DIN OFICIU
A) Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituţiei publice:
Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, actualizată şi republicată;
Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, actualizată şi republicată;
Legea nr. 7/2004 privind codul de conduită al funcţionarilor publici;
Legea nr. 393/2004 privind statutul aleşilor locali, actualizată.
Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică;
Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile publice actualizată şi consolidată;
Legea nr. 554/2004 privind contenciosul administrativ şi fiscal actualizată;
Legea nr. 53/2003 Codul Muncii republicat;
Legea nr. 571/2003 Codul Fiscal actualizat;
Legea nr. 90/2001 privind organizarea şi funcţionarea Guvernului României şi a ministerelor actualizată;
Ordonanţa de urgentă a Guvernului nr. 5/2002 privind instituirea unor interdicţii pentru aleşii locali şi funcţionarii publici, modificată de Legea nr. 378/2002;
Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, actualizată.
HCL - Aprobarea Statutului Orașului Săliște (99,2 KiB, 190 hits)
HCL - Aprobarea Statutului Orașului Săliște Anexa (2,6 MiB, 186 hits)
Dispozitie - Aprobarea Regulamentului Intern al Aparatului de Specialitate al Primarului Orasului Saliste (698,9 KiB, 175 hits)
HCL - Aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Consiliului Local al Orașului Săliște (2,5 MiB, 159 hits)
HCL - Aprobarea Regulamentului de organizare si functionare al Aparatului de Specialitate al Primarului Orașului Săliște (2,0 MiB, 169 hits)
Dispozitie - Codului etic şi de integritate al funcţionarilor publici (756,1 KiB, 174 hits)
Dispozitie - Constituirea comisiei de inventariere a patrimoniului Orasului Saliste (506,5 KiB, 209 hits)
Dispozitie - Regulamentului intern propriu privind organizarea evidenţei , circuitul documentelor (369,7 KiB, 155 hits)
Dispozitie - Inființarea registrului special destinat înregistrării refuzului funcţionarilor publici şi al personalului contractual de a semna, contrasemna ori aviza actele administrative (76,7 KiB, 186 hits)
Registrul local al spatiilor verzi (9,2 MiB, 159 hits)
Registrul local al spatiilor verzi - harta (3,3 MiB, 195 hits)
B) Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al instituţiei publice:
Organigrama: HCL Săliște nr. 169/2024
Organigrama aparatului de specialitate al Primarului orașului Săliște (356,7 KiB, 0 hits)
HCL - Infiintarea Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta al Orașului Săliște (633,6 KiB, 208 hits)
Dispozitie - Constituirea comisiei de inventariere a patrimoniului Orasului Saliste (506,5 KiB, 209 hits)
Cariera / Anunturi scoase la concurs:
Modalitati legale de ocupare a posturilor vacante (28,5 KiB, 262 hits)
Anunturile pentru posturiel scoase la concurs se vor afisa la rubrica > Informare cetateni > Anunturi publice
Program de funcţionare:
Luni – Joi 8.00 – 16.30
Vineri 8.00 – 14.00
Program audienţe
Ziua | Ora | Functia | Nume si prenume |
Marti | 14:00 – 16:00 | Primar | Horaţiu Dumitru Răcuciu |
Joi | 16:00 – 18:00 | Viceprimar | Gândilă Petru |
Marti | 14:00 – 16:00 | Secretar | Luca Lucian |
C) Numele şi prenumele din conducerea instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice:
Primar: Horațiu – Dumitru Răcuciu;
Viceprimar: Gândilă Petru
Secretar: Luca Lucian;
Responsabil difuzare informaţii publice: Iuga Adriana – Elise
Dispozitie - Desemnarea responsabilului cu accesul la informaţiile de interes public (46,9 KiB, 195 hits)
Dispozitie - Desemnarea persoanei responsabile să îndeplinească atribuţiile specifice pentru activitatea de soluţionare a petiţiilor (57,9 KiB, 156 hits)
D) Coordonatele de contact ale instituţiei publice:
Primăria Oraşului Săliște,
Săliște Strada Ștează, nr. 9, Judeţul Sibiu, C. P. 557225;
Telefon: 0269553572 şi 0269553512, Fax: 0269553363;
E-mail: primariasaliste@yahoo.com, Web: www.saliste-sibiu.ro
Ocolul Silvic – Valea Frumoasei Sălişte
Loc. Sălişte, Str. Băii nr. 1, Jud. SibiuRomânia
tel. 0742129757, fax 0269553127
e-mail : office@osvaleafrumoasei.ro
Liceul Tehnologic Ioan Lupas Sălişte,
Sălişte, str. Ioan Lupaş, nr.24
Telefon: + 4 0269553327
Fax: +4 0269553077
Email: grscsaliste@yahoo.com
SC SERVICII CL SĂLIŞTE SRL
Oraş Sălişte, str. Băii, nr. 3, judetul Sibiu
E-mail: serviciicl_saliste@yahoo.com
E) Sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil:
Toate informatiile financiare le puteti gasiti publicate in cadrul rubricii Monitorul Oficial Local – Documente si informatii financiare
Programul anual al achizitiilor publice 2020 (244,2 KiB, 185 hits)
Anexa 2 - 2020 (727,7 KiB, 154 hits)
Programul anual al achizitiilor publice 2021 (286,4 KiB, 163 hits)
Anexa 2 - 2021 (1,1 MiB, 144 hits)
Programul anual al achizitiilor publice 2022 (284,4 KiB, 152 hits)
Anexa 2 - 2022 (702,3 KiB, 150 hits)
F) Programele şi strategiile proprii:
Strategia de dezvoltare durabilă a Oraşului Săliște
Strategia anuala de achizitie publica la nivelul Primariei Saliste - 2017 (509,8 KiB, 1.119 hits)
G) Lista cuprinzând documentele de interes public:
Lista informatii publice (1,4 MiB, 1.145 hits)
Inventarul bunurilor care apartin domeniului public ANEXA_52-HG_978-2002_actualizata_31.03.2020 (1,8 MiB, 169 hits)
Inventarul bunurilor care apartin domeniului public ANEXA_52-HG_978-2002_actualizata_31.12.2019 (1,8 MiB, 196 hits)
H) Lista cuprinzând categoriile de documente produse şi gestionate:
– hotărâri adoptate de Consiliului Local al Oraşului Săliște;
– dispoziţii emise de primarul Oraşului Sălișt;
– autorizaţii de funcţionare;
– adeverinţe;
– acorduri;
– avize;
– autorizaţii de demolare;
– autorizaţii persoană fizică sau asociaţie familială;
– certificat de producător agricol
– certificat fiscal
– contracte de închiriere
– contracte de concesiune
– contracte privind achiziţiile publice
– documentaţii de licitaţie privind închirierile, concesionările şi achiziţiile publice
– documente privind proiectele de finanţare a investiţiilor publice
– rapoarte de specialitate, proiecte de hotărâri, hotărâri ale consiliului local
– documentaţii de amenajare a teritoriului şi urbanism – PUG, PUZ, PUD – planuri de amenajare
– autorizaţii de construire
– certificate de urbanism
– procese verbale de recepţie la terminarea lucrărilor
– avize privind racordurile la reţelele edilitare
– procese verbale de control propriu privind disciplina în construcţii şi protecţia mediului
– procese verbale de control încheiate de către instituţiile statului cu atribuţii în control şi îndrumare
– state de funcţii
– state de personal
– contracte de muncă pe durată nedeterminată şi determinată
– dosare de personal
– dosare profesionale
– planul de protecţie civilă
I) Modalităţile de contestare a deciziei instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate:
În cazul în care o persoană se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute în Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile publice, aceasta poate face plângere la secţia de contencios administrativ şi fiscal a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice.
Model cerere acces informatii de interes public (30,0 KiB, 935 hits)
Reclamatie administrativa (50,5 KiB, 945 hits)
RAPOARTE ANUALE
Raport anual privind liberul acces la informatii de interes public 2021 (1,7 MiB, 195 hits)
Raport anual privind solutionarea petitiilor 2021 (818,3 KiB, 182 hits)
Raport de activitate privind starea economica, sociala si de mediu a UAT Saliste 2020 (10,7 MiB, 226 hits)
Raport de activitate privind starea economica, sociala si de mediu a UAT Saliste 2021 (15,0 MiB, 190 hits)